Wat klanten ons vertellen
Klantenbeoordeling 4.9/5

Veelgestelde vragen

Oriëntatie en showrooms
Welke stappen doorloop ik bij het kopen van een nieuwe badkamer?

Een badkamer kopen? Dat doe je natuurlijk niet zomaar. Benieuwd hoe dit proces eruitziet? Wij hebben de belangrijkste stappen voor je op een rijtje gezet:

- Maak een afspraak in één van onze showrooms;

- Kom langs in onze showroom voor een vrijblijvend adviesgesprek. We nemen dan samen jouw badkamerwensen door, bespreken de laatste trends en ontwerpen – indien gewenst – jouw nieuwe badkamer in 3D! Bovendien maken we een complete offerte op maat.

- Eenmaal thuis kun je rustig over de offerte nadenken. Komen er nog nieuwe vragen op die je vergeten bent? Neem dan contact op met de betreffende vestiging;

- Offerte akkoord? Dan schakelen wij een vakman in die de installatie bij jou thuis verzorgd. Liever zelf een vakman inschakelen? Ook dat is geen enkel probleem;

- De vakman belt je voor een afspraak. Hij komt bij je langs om de maten van de badkamer op te nemen;

- De producten van de badkamer worden besteld door Badkamervoordeelshop.nl. Hiervoor is geen aanbetaling nodig!

- De nieuwe producten worden gratis thuis afgeleverd;

- Dan komt de vakman langs om jouw nieuwe badkamer te installeren.

- Jouw nieuwe badkamer is klaar om gebruikt te worden! ;)

Waar bevinden zich jullie showrooms?

Wij hebben zes showrooms in totaal. Met vestigingen in Almere, Almelo, Arnhem, Beuningen, Deventer en Doetinchem zit er altijd een showroom bij jou in de buurt.


Bekijk de openingstijden en adressen per vestiging.

Kan ik een afspraak maken met een adviseur?
Jazeker, graag zelfs. Wanneer je een afspraak maakt staat er op het door jouw gewenst tijdstip een adviseur voor je klaar. Samen nemen we jouw wensen door. 
Wat kan ik verwachten tijdens een adviesgesprek?
We starten natuurlijk met een lekker kopje koffie of thee! Tijdens het gesprek spreken we samen
de verschillende badkamerwensen door. Welke sfeer spreekt je aan? Welke onderdelen zie je graag terugkomen? En wat is er technisch mogelijk? Samen stellen we een moodboard samen waarbij we kleuren, stijlen en tegels combineren. Dit moodboard zetten we om in een gratis 3D ontwerp en een offerte op maat. Je gaat dus niet met lege handen naar huis!
Wat moet ik meenemen naar een adviesgesprek?
Om direct een offerte op maat te maken, is het prettig wanneer je de maatvoering van jouw badkamer mee kunt nemen (lengte x breedte x hoogte). Denk je hierbij ook aan de maatvoering van eventuele deuren, ramen en/of dakkappellen? Dan kunnen we direct voor je aan de slag! Heb je al inspiratie opgedaan op Pinterest, zelf een moodboard gemaakt of foto’s uit een tijdschrift verzameld? Neem dit gerust mee! Zo hebben we direct een goed beeld van jouw badkamerwensen.
Bestellen
Hoe verloopt het bestelproces bij Badkamervoordeelshop.nl?
Veruit de meeste mensen slagen bij ons in de winkel. Onze adviseurs staan klaar om al uw vragen te beantwoorden. Ook online kunnen producten aangeschaft worden. Hier staat echter slechts een klein deel van ons assortiment. 

Online
Een bestelling kan je gemakkelijk via de webshop plaatsen. Selecteer de gewenste producten en klik op ‘in winkelwagen’. Rechtsbovenaan de pagina vind je de button ‘winkelwagen’. Wanneer je hierop klikt, zie je al jouw artikelen in je winkelwagen op dat moment. Indien je bestelling compleet is, druk je onderaan de winkelwagen pagina op ‘Ik ga bestellen’. Vervolgens vul je al je bestelling gegevens in en doorloop je alle stappen. Wanneer je betaling geslaagd, is je bestelling geplaatst!

Showroom
Indien je al weet welke badkamer en/of producten te bestellen, dan kan je dit doorgeven aan één van onze verkoopadviseurs in de showroom. Onze adviseur neemt vervolgens de bestelling met je door. Indien je nog geen keuze gemaakt in de te bestelling producten, dan helpen onze verkoopadvieurs je graag verder. Dat kan bijvoorbeeld door middel van een adviesgesprek. We nemen dan samen jouw badkamerwensen door, bespreken de laatste trends en ontwerpen – indien gewenst – jouw nieuwe badkamer in 3D! Bovendien maken we een complete offerte op maat. Wanneer de offerte akkoord is, kun je dit ons laten weten. Wij zorgen ervoor dat de juiste producten besteld worden!
Kan ik ook in de showroom mijn bestelling plaatsen?
Ja, dat kan. Je kunt direct je bestelling plaatsen bij bezoek aan één van onze showrooms. 
Is het mogelijk om eerst een offerte te ontvangen?
Ja, dat kan. Wanneer je liever eerst een offerte ontvangt voordat je tot aankoop overgaat, kun je dit bij ons aangeven. Het fijnste voor beide partijen is om een bezoek te brengen aan de showroom. Dan spreken we samen jouw situatie voor jouw badkamer.
Kan ik via de website ook losse artikelen bestellen?
Jazeker! We verkopen via de website niet alleen complete badkamers en complete toiletruimtes maar ook verschillende artikelen. Kijk bijvoorbeeld eens bij kranen, douches, baden en laat je inspireren!
Kan ik de badkamers ergens bekijken?
Natuurlijk! Wij begrijpen als geen ander dat je een badkamer goed wil bekijken. De badkamer staan opgesteld in onze showrooms in Almelo, Almere, Arnhem, Beuningen, Deventer of Doetinchem. Bekijk hier waar dat precies is. 

Kan ik na het doorlopen van het bestelproces nog aanpassen of wijzigen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te wijzigen, zolang de bestelling nog niet is verwerkt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons per mail, onder vermelding van je bestelnummer. Bestellingen die al verwerkt zijn kunnen we niet meer voor je wijzigen. Je kunt deze producten na ontvangst altijd retour sturen (mits ongeopend/niet gebruikt) en de gewenste producten alsnog bestellen. 
Betalen
Moet ik een aanbetaling doen indien ik een complete badkamer aanschaf?

Nee, als je een badkamer aanschaft in de showroom hoef je geen aanbetaling te doen. Wel dient op het moment van de levering de betaling voldaan te zijn. Dit kan uiterlijk bij de chauffeur met via pinbetaling. Online bestellingen dienen vooruit betaald te worden.

Betaal ik verzendkosten voor levering van mijn producten?
Nee, wij leveren geheel kosteloos!
Welke betaalmethodes zijn er?

Op Badkamervoordeelshop.nl kun je direct online betalen met IDeal. De andere betalingsoptie is per bankoverschrijving. In onze showrooms kunt u contant betalen of pinnen. 

Is het mogelijk om te betalen na ontvangst?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De betaling moet uiterlijk bij levering van de materialen voldaan zijn. 

Kan ik betalen via een bouwdepot?
Ja, dat kan. Hiervoor dient het te betalen bedrag op onze rekening te staan op het moment van uitleveren. Desgewenst kunnen wij de factuur eerder opstellen, zodat deze ingediend kan worden bij de geldverstrekker.
Afhalen en bezorgen
Kan mijn bestelling worden bezorgd?
Jazeker, je kunt jouw bestelling laten bezorgen op het door jou gewenste adres.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Niets! Wij leveren al onze producten gratis.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Ja, in overleg met de betreffende showroom plannen wij samen met jou een levermoment in. 

Kan ik mijn pakket ook afhalen bij een ophaalpunt?
Nee, helaas niet bij een ophaalpunt. Uiteraard wel in één van onze showrooms. Altijd in overleg.
Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd?
Ons streven is altijd om alles in één keer te leveren. Dit lukt uiteraard niet altijd. Daarom worden producten op nalevering ook kosteloos bezorgd.
Welke verzendtijd hanteren jullie?
De gemiddelde levertijd is tussen de 3-5 werkdagen. Bij elk product staat vermeld welke levertijd wij hanteren. Let op: een actieset is alleen af te halen in een van onze showrooms. 
Kan ik het bezorgadres na bestelling nog wijzigen?
Wanneer je het afleveradres van jouw bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen.

Annuleren en retourneren
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat is mogelijk. Indien je je bestelling wenst te annuleren, wordt 30% van de orderprijs (inclusief btw) als annuleringskosten in rekening gebracht. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen, mits dit maatwerk producten en speciaal bestelde artikelen zijn. Deze specifieke producten kunnen niet retour worden gezonden. 
Ik ben niet tevreden met de geleverde producten, wat nu?
Wanneer je niet tevreden met de geleverde producten, kun je het beste contact opnemen met de betreffende showroom. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden. 
Hoe stuur ik producten retour?
Neem contact op met de betreffende showroom indien je je product(en) wilt retourneren. Je draagt zelf zorg voor de retourzending van de producten. Retourzendingen dienen franco verzonden te worden in onbeschadigde staat en originele verpakking.

Wat zijn retourkosten?
Je draagt zelf zorg voor de verzending van de producten en de bijbehorende kosten daarvan. 
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Producten die retour worden gestuurd zijn:
- compleet en onbeschadigd;
- ongebruikt en niet gemonteerd;
- in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk;
- producten die speciaal voor u zijn gemaakt, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
Kan ik de gekochte producten retourneren in de showroom?
Ja, dat is mogelijk. De producten dienen in onbeschadigde staat gebracht te worden. 
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, vragen wij je dit binnen 48 uur te melden. Op die manier kunnen wij zo snel mogelijk contact opnemen met de fabrikant. 
Garantie
Wat is de garantietermijn van een complete badkamer?
De meeste badkamers hebben een garantie van minimaal twee jaar, oplopend tot maximaal 10 jaar. De exacte garantietermijn vermelden we altijd bij de badkamer op de website zelf. 
Wat is de garantietermijn van een product?
Dit staat altijd vermeld bij het product zelf op de website. Heb je hier nog aanvullende vragen over? Je kunt altijd contact met ons opnemen!
Wat zijn de garantievoorwaarden?
De garantievoorwaarden zijn per product verschillend. Neem contact op met de dichtstbijzijnde showroom om je hierover in te laten lichten. 
Geberit
Bette
Grohe
Hansgrohe
HR
Plieger
Riho
Tres
Villeroy & Boch
Wavedesign
Wisa

Wij ontvangen je graag in onze showrooms

Ook geopend zonder afspraak!

Heb jij behoefte aan iemand die met je meekijkt en je adviseert op basis van jouw wensen? Of wil je liever rustig op jouw tempo rondkijken? Jij kiest.


Plan een afspraak via de afspraakmodule op de website of maak telefonisch een afspraak in de dichtsbijzijnde showroom. Zo ben je verzekerd van een afspraak op de korte termijn en kun je alvast wegdromen over jouw toekomstige badkamer. Graag tot snel.